14 Ocak 2015 Çarşamba

Yeni Yıl, Giden Yılla Yarışmaya Var mısın?


Yıl sonu koşuşturmaları; Türkiye tatili; aile ve arkadaşlarla bir araya gelmeler; vedalar; Londra'ya geri dönüş; Dalya'nın doğum günü partisi derken 2014 final ve 2015'e hoş geldin yazısı yazmadığımı farkettim. Gecikmiş de olsa giden yıla veda edip, yeni yıla hoş geldin demek istiyorum.


2014'ü geride bıraktık ve 2015'in neredeyse iki haftası bitti bile.  Benim yaşamımda diğerlerine fark atan birkaç yıldan biri 2014. Çekirdek ailemin büyüdüğü, yeniden anne olduğum, Lara'yı bize katan, Dalya'yı abla yapan bir yıl. O nedenle hep özel olacak benim için. Daha yoğun, yorgun, uykusuz ama bir o kadar daha heyecanlı, genç, taptaze, olgun ve daha mutlu yaptı beni 2014: sonsuz teşekkürler...


2014 ile yarışabilir mi bilmem ama 2015'den de beklentilerim var tabii. Daha çok kendime zaman ayırabilmek, daha çok okuyup yazmak, daha çok seyahat etmek, spora başlayıp bebek öncesi fiziğime kavuşabilmek, Lara'nın uyku düzenini oturtmak, Dalya'yla daha fazla zaman geçirebilmek bunlardan birkaçı. Umarım ucundan kulağından gerçekleştirebilirim beklentilerimi.

Hepsi bir tarafa savaşsız,  sevdiklerimin sağlıkla yanımda olduğu, sağlıklı, mutlu ve huzurlu bir sene geçirebilmek en büyük dileğim. Sizin için de dilerim öyle olur; 2015'de gerçekleştirmek istediğiniz ne varsa, niyetiniz ne olursa olsun yeni yılınız sağlıklı ve mutlu olsun. Gerisi nasılsa niyet, istek ve çaba ile bir olunca doğru şartlar oluştuğunda bir bir gerçek olacaktır. Sevgiyle dolu bir yıl olsun...

2 yorum: